пятница, 22 июня 2012 г.

Бетони натягуючі


Бетони натягуючі



Бетони натягуючі представляють собою спеціальні бетони, виготовлені на основі напруженого цементу і призначені для виготовлення самонапружених в допомогу акрилові фарби(попередньо напружених) конструкцій. При твердінні такі бетони розширюються.
Натягуючі портландцемент (НПЦ)

Даний вид цементу є продуктом спільного помелу спеціальної сульфоалюмінатної добавки розширює і портландцементного клінкеру. Сульфоалюмінатна добавка надає цементу специфічні унікальні властивості.

Володіючи всіма позитивними властивостями портландцементу, натяжний портландцемент забезпечує в розчинах (бетонах) наступні якості:
- повна водонепроникність (W10…W20), додаткова гідроізоляція при цьому не вимагається,
- немає усадки з її негативними наслідками,
- підвищена морозостійкість,
- підвищена стійкість до агресивних середовищ,
- при розтягуванні - висока міцність.
Застосування

Бетони і інші розчини на основі НПЦ широко застосовують:
У цивільному будівництві:
- малоповерхове індивідуальне будівництво: дачі, будинки, гаражі підземні, балкони, лоджії, сауна, лазня, підвальні приміщення і т.д.
- спортивні споруди (бігові доріжки, підлоги, трибуни стадіонів, хокейні поля, плавальні басейни, катки з льодом і штучним),
- гідроізоляція басейнів, санітарно-технічних кабін, підвалів,
- омонолицювання і закладення металевих кріплень поручнів.

У промисловому будівництві:
- монолітні і збірні ємності різного призначення (наземні, підземні, підводні, споруди водонапірні і очисні, басейни, відстійники, резервуари для води, силоси для сипучих матеріалів, станції каналізаційні насосні),
- комунікаційні та транспортні тунелі, а також тунелі метро, штукатурка шуба, переходи, шахти,
- підлоги виробничих і суспільних будинків, гаражів,
- покриття автодоріг, мостів, аеродромів,
- фундаменти для турбоагрегатів, а також іншого механічного обладнання,
- промислові безрулонні покрівлі,
- труби безнапірні і низконапірні,
- сховища радіоактивних відходів, інших
- реконструкція, ремонт і посилення конструкцій,
- гідроізоляційні покриття бетонних поверхонь, грунтовка вл-02, водонепроникні, стики всіх видів.

Виробництво сухих будівельних сумішей (ремонтних, гідроізоляційних, фасадних, для стяжки підлоги і т.д.).

1 комментарий:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ОтветитьУдалить